Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration libro completo descargar gratis

Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016


Book's Cover of Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016

descargar Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016 Nicholas Ind Nicholas Ind todos los libros epub - Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016 de Nicholas Ind se vendieron por cada copia. El libro publicado por Bloomsbury Publishing PLC (20 octubre 2016). Contiene 200 páginas páginas y clasificadas en el género Negocios y finanzas, Economía (Libros), Empresa, estrategia y gestión (Libros). Este libro tiene una buena respuesta del lector, está calificado 4.1 por 0 lectores. Regístrese ahora para acceder a miles de libros disponibles para su descarga gratuita. La inscripción fue gratuita.

Detalles de Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016

Si ha decidido buscar o leer este libro, a continuación encontrará información detallada de Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016 para su referencia.

Título del libro : Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016

Fecha de publicación : 20 octubre 2016

Categoría : Negocios y finanzas, Economía (Libros), Empresa, estrategia y gestión (Libros)

Formato : Versión Kindle, Tapa dura, Tapa blanda

Paginas : 200 páginas

Nombre del archivo : brand-desire-how-to-create-consumer-involvement-and-inspiration-inglés-tapa-dura-20-octubre-2016.pdf

Tamaño del archivo : 18.13 (La velocidad del servidor actual es {28.41 Mbps)

ISBN-10 : 978-1472925350

Autor : Nicholas Ind

Brand Desire: How to Create Consumer Involvement and Inspiration (Inglés) Tapa dura – 20 octubre 2016 - Desire is big business. If companies can create true desirability for their brands, customers will not only express preference and loyalty, they also show a willingness to act as brand champions, participate in online communities, co-create innovative ideas, and show the sort of commitment that is normally associated with fervent employees. However, desire doesn't just happen. Brands need to nurture it by offering both security and surprise. This isn't just about marketing, but rather a reflection of an organization-wide culture and perspective. Using international case studies, Brand Desire explains how companies can engage customers emotionally and create value for them. Managers can successfully build and maintain brand desire through specific strategies and tools, such as: * promoting a principles-driven organization that is grounded in its heritage and distinctive competences; * creating a supportive culture that encourages the active participation of people in brand development; * providing an opportunity for people to communicate more with each other and to encourage socialization through communities and events; and * offering outstanding experiences: being consistent in delivery, from first communications through to after-sales service and support. In a crowded sales environment, brand desire can elevate any product or service so that it stands out from the crowd - and stays there. Brand Desire demonstrates how desirable brands are about desirable experiences, and shows what companies can do to maximize those experiences for their customers.

Categorías : Negocios y finanzas, Economía (Libros), Empresa, estrategia y gestión (Libros)


Komentar